FANDOM

Alice: Otherlands - sequel gier American McGee's Alice i Alice: Madness Returns składający się z dwóch krótkich filmików od Spicy Horse. Są one umieszczone na serwisie Youtube i można je obejrzeć tutaj (A Night at the Opera) i tutaj (Leviathan).

Przesłanki Edytuj

W maju 2011 roku American McGee stwierdził, że historia Alice może być kontynuowana i możliwe jest powstanie trzeciej część gry, jednak podkreślił, że produkcja powstanie jedynie wtedy, gdy fani Alice będą tego chcieli.

W czerwcu 2012 roku American McGee potwierdził zamiar stworzenia trzeciej części gry zatytułowanej Alice in Otherland, w której Alice Liddell miałaby wnikać do ludzkich umysłów, by pomagać im rozwiązywać dręczące ich problemy. McGee twierdził, iż planuje wydać ją epizodycznie, lecz wkrótce wyszło na jaw, iż Electronic Arts nie jest już zainteresowane współpracą z nim.

W związku z obojętnością EA na Kickstarter'rze powstał nieoficjalny projekt kontynuacji serii Alice. Początkowo zakładał on kontynuację serii jako grę MMO, lecz spotkało się to z dezaprobatą zawiedzionych fanów. Na opublikowanym "możliwym" wyglądzie gry widoczne było okienko czatu, przypomnienie zadań (questów), narzędzia, opcje, zegar, pasek zdrowia, ikony Alice, nazwa użytkownika oraz status VIP.

Wkrótce American McGee wydał oświadczenie, iż Spicy Horse ma odpowiednią ilość funduszy, aby zakupić prawo do serii krótkich filmików opartych na koncepcji Otherlands. Dnia 5 sierpnia 2013 roku pomyślnie sfinansowano projekt. Początkowo filmiki miały pojawić się w grudniu 2014 roku, lecz w tym czasie projekt nie był jeszcze skończony i ostatecznie datę przesunięto tak, aby można było wznowić prace po świętach.

Publikacja Edytuj

Filmiki pojawiły się dnia 31 października 2015 roku. W pierwszej kolejności wydano kopie cyfrowe. Kopie cyfrowe i aktywa obejmują:

  • The Art Of Alice: Otherlands w formacie .pdf;
  • Alice: Otherlands Original Soundtrack z dwiema ścieżkami MP3 skomponowanymi przez Walter'a Sickert'a;
  • Art and concept art (sukienki Alice, modele postaci, obrazki, fotosy, szkice, zdjęcia produkcyjne itp.);
  • Blu-Ray & DVD.

Treści cyfrowe są dostępne jako pliki do pobrania (przez Mega). Filmy można obejrzeć na YouTube i Vimeo, pliki dźwiękowe na SoundCloud. Reszta materiałów znajduje się na blogu Americana McGee.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki