FANDOM

A Blunderbuss in the hands of a blockhead is a catastrophe waiting to happen. You're not a dunderhead, but exercise great care.
Cheshire Cat
Alice with Blunderbuss.png
AliceBlunderbuss.jpg

Blunderbuss — ostatnia broń Alice, a także sekretna broń którą może wybrać w trzecim powrocie do Wonderland.

HistoriaEdytuj

Blunderbuss location.png

American McGee's AliceEdytuj

Alice odwiedzając ponownie Caterpillar, po swojej walce z Jabberwock, Alice odnajduje Humpty Dumpty, siedzącego nieopodal ceglanej bramy, która prowadzi do wyroczni. Okazyjnie macha ręką w kierunku wypchniętej cegły, po której przyciśnięciu odblokowuje się sekretny korytarz w bramie, gdzie może zostać znaleziony Blunderbuss.

Pod koniec gry podczas walki z Queen of Hearts w Heart of Darkness, Alicja odnajduje sekretną "półkę", poniżej jednej większej wyspy Królowej. Był tam także teleport, który nagle przeniósł Alicję na górę wyspy.

UżywalnośćEdytuj

Blunderbuss.png

Blunderbuss posiada jedynie atak bezpośredni, który wysysa całą wolę Alicji jednym uderzeniem. Wypuszcza potężny powiew, który wyrządza ogromne szkody przeciwnikom. Broń ta może być używana wiele razy, o ile Alice posiada pełną wolę walki.

WyglądEdytuj

Blunderbuss jest wielką bronią, którą Alice musi trzymać w obu rękach. Obszar wyzwalania jest dość cienki, jednak idąc w górę pogrubia się, lufa broni jest bardzo krzywa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki