Bottle.png

Bottles (pl. Butelki) - są swego rodzaju bonusowymi przedmiotami, które po zebraniu odblokowują dostęp do różnych dodatków w dziale z zawartością dodatkową.

Większość z butelek jest doskonale widoczna w trakcie gry, jednakże część z nich jest ukryta. Żeby znaleźć ukryte butelki warto uważnie rozglądać się za wskazówkami widocznymi jedynie podczas używania Shrink Sense oraz wytrwale szukać Świńskich Ryjków.

Wygląd Edytuj

Wszystkie butelki wyglądają niemalże identycznie: szklane fiolki zamknięte za pomocą korków. Wokół szyjki fiolki zawieszono karteczkę, gdzie po jednej stronie widnieje napis "Alice", a po drugiej symbol omega (Ω).

Jedyną różnicą jest kolor butelek. Niektóre z nich są błękitne (zebranie wszystkich błękitnych butelek odblokowuje profile postaci), a inne zaś złote (zebranie wszystkich złotych butelek odblokowuje tzw concept arts).

Ciekawostki Edytuj

  • W trakcie ponownego przechodzenia gry w ramach pomocy dla graczy, twórcy postanowili ułatwić rozpoznawanie butelek wcześniej zebranych i tych brakujących. Butelka, która została wcześniej zebrana jest pozbawiona błyszczącej aury.

Więcej z Fandomu