Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

Checkmate.png

Checkmate sukienka inspirowana szachownicą. Kostium Alice pojawił się jako dodatkowe ubranie w DLC. Nosząc ją, Alice uzyskuje podwójną skuteczność wszystkich rodzajów broni.

Wygląd Edytuj

Ubranie przekształca tęczówki Alice w jasnoniebieskie, reszta wizerunku pozostaje bez zmian.

Sukienka Edytuj

Strój ten jest utrzymany w czerwono-białej kolorystyce. Dolna część fartucha przypomina szachownicę, natomiast górna została stworzona w oparciu o figurę- wieżę. Rękawy są zainspirowane skoczkami (figury szachowe). Rękawiczki oraz buty zostały wykonane z lśniącego materiału na wzór figur- pionków. Naszyjnik Alice - Omega - staje się biały i zawieszony jest na tasiemce w paski.

Hollow Yves Edytuj

Tradycyjna czaszka zmienia się w kolejną figurę, tym razem jest to król. Umiejscowiona jest z tyłu sukienki na kokardzie.

Ciekawostki Edytuj

  • Tylko jedna figura szachownicy nie pojawiła się na sukience, jest to królowa. Może to oznaczać, że Alice sama reprezentuje królową; w Po Drugiej Stronie Lustra, i co Alice Tam Znalazła, gdy Alice osiągnie koniec Throught the Looking Glass, wtedy z kolei szachownicy, odwraca od pionka do królowej, tak jak w zasadach gry w szachy.
  • Czerwony i biały kolorystyka sugeruje, że od czasu jej ostatniej przygody w Krainie Czarów, ma wsparcie po obu stronach planszy gry, a nie tylko białej, do której Kot Cheshire pierwotnie poradził jej, aby dołączyć.

Więcej z Fandomu