FANDOM

Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

Cheshire dress.png

Cheshire strój pojawiający się w Alice: Madness Returns, dostępny jako DLC. Opiera się na Kocie z Cheshire, ale nie tylko zmienia sukienkę jak inne stroje DLC, ale także jej oczy i skórę.

W przeciwieństwie do innych sukienek, Cheshire ma negatywny wpływ rozgrywki, po pokonaniu wrogów nie dostaniemy Róż. Jest to jeden z dwóch elementów DLC, które powstały w oparciu o Kota z Cheshire. Drugi to Catnip Cannon.

Wygląd Edytuj

Sukienka i skóra Alicji odsłaniają mięso, więc trudno powiedzieć, gdzie kończy się skóra, a zaczyna sukienka. Suknia jest pokryta czarnymi znaczeniami jak plemienne tatuaże, a spódnica z sukni wygląda jak okaleczone ciało z "mięsną" halką. Gorset przypomina szkielet, ukazując klatkę piersiową przez materiał. Jej ręce przypominają kocie łapy, podobnie jest ze stopami. Spiczaste uszy są na szczycie głowy Alice, w lewym uchu ma okrągły, srebrny kolczyk.

Kokarda, która jest zwykle widoczna z tyłu sukienki Alice została zastąpiona parą kości biodrowych, z długim, chudym ogonem spływającym w dół, z kępką futra na końcu. Jej wisząca Omega została zastąpiona nadrukiem na piersi. Ta sukienka zmienia także oczy Alice na żółte, świecące oczy kota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki