FANDOM

Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

Classic dress.png

Classic (pl. Klasyk) – nazwa nadana najbardziej kultowej sukience Alice Liddell. Jest jedyną sukienką w American McGee's Alice, natomiast w Alice: Madness Returns jest jedną z domyślnych kreacji. Opiera się na sukni Alice noszonej w oryginalnych ilustracjach Lewisa Carrolla umieszczonych w "Alicji w Krainie Czarów", ale z elementami makabrycznymi i gotyckimi.

W Alice: Madness Returns dzięki tej sukience można używać do regeneracji zdrowia Shrink Sense.

Wygląd Edytuj

Podobnie jak w większości wersji Alice, sukienka bohaterki jest niebieska. Ten kolor został spopularyzowany w filmie animowanym Disney'a w 1951 roku. Suknia jest do kolan z krótkim rękawem, na wierzchu jest biały fartuszek. Są na nim plamy krwi z poprzednich bitew, a kokarda z tyłu ma małą czaszkę na środku. Alice ma wysokie, czarne buty do kolan oraz parę czarnobiałych rajstop w paski. Nosi wisiorek Omega na srebrnym łańcuszku na szyi, a kieszenie w fartuchu mają astronomiczne znaki Eris i Jowisza. Eris jest boginą niezgody, a Jowisz jest królem bogów i reprezentuje odpowiedzialność Alicji do Krainy Czarów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki