FANDOM

Clockwork Bomb in Hatter's Domain.png

Clockwork Bomb – broń Alice Liddell w grze Alice: Madness Returns. Jest to zegar, w kształcie królika, który tak naprawdę jest bombą zegarową. Alice znajduje go wyrzuconego, na dnie fabryki Kapelusznika.

By uruchomić Clockwork Bomb, Alice rzuca czarny cylinder z czerwoną wstążką, który potem opada na ziemię, a z niego wyskakuje ClockwordBomb, który uruchamia się automatycznie. Alice w tym czasie trzyma zielony zegarek ze złotą obudową.

Oczy i zegar po uruchomieniu są koloru czerwonego i świecą, a przed uruchomieniem oczy oraz zegar są żółte i nie świecą.

"Króliczek" cyka i buja się na prawo i lewo. Gdy kończy się czas, zaczyna cykać coraz szybciej. Gdy skończy się czas - wybucha, a Alice chowa zegarek.

Wygląd Edytuj

Jest to bomba w kształcie białego królika ubranego w czerwono-złoty frak, białe rękawiczki i czarny z czerwoną wstążką cylinder. Clockworb Bomb trzyma w rękach zegarek, który po uruchomieniu (tak samo jak jego oczy) świeci się na kolor czerwony. "Królik" Jest nieco porysowany/podrapany i popękany w niektórych miejscach. Wyraźnie widać też jego gwoździe i śruby.

Ciekawostki Edytuj

  • Taki sam cylinder, z którego pojawia się Clockworb Bomb, widziany jest na biurku w domu Wiltona J. Radcliffe'a.
  • Wyglądem przypomina Białego Królika.
  • Na początku prawdopodobnie miał oczy i zegar koloru zielonego, a po uruchomieniu świeciły mu w kolorze zółtym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki