Colossal Ruin.png

Colossal Ruin (pl. Kolosalna Ruina) – przeciwnicy z gatunku Ruin, po raz pierwszy spotyka się je w rozdziale drugim. Jest to największy wróg Ruin, jest silny w obronie i ma bardzo mocne ataki.

Jeden z wrogów Alice. Jego atak to podnoszenie bohaterki a potem rzucanie ją na ziemię co zabiera dużo róż. Jest zbudowany z zanieczyszczeń. Jego ciało to głównie głowy lalek i części maszyn, a także substancja przypominająca smołę.

Pierwsze spotkanie z Kolosalną Ruiną wymaga tylko poważnego uszkodzenia jego głów, a nie faktycznego pokonania potwora.

Ataki Edytuj

Colossal Ruin ma wiele ataków, które są używane w zależności od jego aktualnego stanu.

  • Chwytanie – Ruina porusza się ociężale w stronę Alice, z opuszczoną głową i ramionami lalek chwyta ją za głowę. Jeśli ją złapie, to na krótko połyka Alice, następie wypluwa ją, zadając ciężkie obrażenia. Ręce w pobliżu jego ust zamkną się pięć razy, zanim zrezygnuje.
  • Bombardowanie – Istota wypluwa duże ilości ognistych głów lalek, które spadają wokół niego. Nie dociera do wielu zakresów, więc pobyt z tyłu jest najlepszą obroną.
  • Plucie ogniem - Gdy zostanie zraniony dość dotkliwie przez Alice wpadnie w furię, pod największą głową pojawią się dysze, z których będzie wypluwany ogień. Należy wtedy celować w głowę, by go obezwładnić.

Więcej z Fandomu