FANDOM

Here's a riddle. When is a croquet mallet like a billy club? I'll tell you: whenever you want it to be.
Cheshire Cat
Alice with Mallet.png

Croquet Mallet (pl. Kij Krokietowy) trzecia broń, którą Alice znajduje podczas swojego trzeciego powrotu do Krainy Czarów. Może zostać podwójnie znaleziona podczas pobytu w Skool, w głównym holu oraz "Second Grayd".

Historia Edytuj

American McGee's Alice Edytuj

Croquet Mallet location.png

Po przybyciu do Skool Alice wchodzi do przestronnego holu. Po konfrontacji z kilkoma Card Guards i przeskoczeniu kilku platform, Alice odkrywa Croquet Mallet. Odtąd jest to bardzo przydatna broń przy niszczeniu przeciwników.

Alice może także znaleźć ponownie Croquet Mallet w jednej z klas - 2nd Grayd.

Używanie Edytuj

American McGee's Alice Edytuj

Jak większość broni, Mallet posiada dwa typy ataków - bezpośredni i dalekodystansowy. Bezpośredni polega na uderzeniu przeciwnika bronią, co przyprawia go o szok elektryczny. Nie jest ekstremalnie silny i nie zużywa punktów woli Alice.

Dalekodystansowy polega na odbiciu piłki do krokieta w stronę przeciwnika, która także przyprawi swoim dotknięciem o szok elektryczny. Piłeczka będzie się odbijać po pokoju przez kilka sekund, a potem zniknie.

Wygląd Edytuj

Jest to kij krokietowy posiadający głowę flaminga, jest on wzorowany na książce. Flaming jest w jasnych, zielonawo-niebieskich kolorach z żółto-pomarańczowymi oczami, przypominającymi schemat koloru Jabberwock's Eye Staff.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki