FANDOM

Ice Snark.png

Ice Snark (pl. Lodowy Snark) jest dzikim wrogiem pojawiającym się w Alice: Madness Returns. Pojawia się w Tundraful i Deluded Depths.

Biografia Edytuj

Alice: Madness Returns Edytuj

Po pojawieniu się w Tundraful Alicja dwa Ice Snarki, nie zaatakowały jej, jedynie zawarczały i zakopały się w lodzie. Dopiero po uzyskaniu Hobby Horse Alicja zostaje zaatakowania przez grupkę Ice Snarków.

Wygląd Edytuj

Ice Snarki są większą oraz groźniejszą wersją Snarków. Posiadają białe oczy, ich łuski są pocieniowane ciemniej na purpurowy i niebieski oraz wielkie zęby wyglądające jak kły. Posiadają szczuplejsze nogi oraz stopy zakończone pazurami w przeciwieństwie do Snarków.

Ataki Edytuj

  • Ugryzienie - Ice Snarki wyskakując spod lodu rzucają się aby ugryźć Alicję.
  • Mrożący oddech - Ice Snarki są wstanie zamrozić Alicję tak, aby tak była otwarta na ataki.

Taktyka Edytuj

Kiedy Ice Snarki przygotowują się do swoich skoków i ataków momentalnie się zatrzymują, co jest sygnałem dla Alicji na wykonanie uniku. Drugim wariantem ich ataku jest także wyskoczenie spod lodu i ugryzienie Alicji, czego można uniknąć, ponieważ przemieszczanie się Ice Snarków jest zauważalne.

Ciekawostki Edytuj

  • Widziany jest (w bryle lodu) w porcie obok Mangled Mermaid.
  • Szkielet bardzo podobnej do niego ryby (znacznie większej) widziany jest w ścianie lodu w Tundraful.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki