FANDOM

Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

March Hare AMR render.png

March Hare (pl. Marcowy Zając) już nie cieszy się Szaloną Herbatkową Imprezą w swoim ogrodzie. Padł on wraz z Popielicą ofiarą szalonych eksperymentów Szalonego Kapelusznika. Wraz z przyjaciółmi był na Szalonej Herbatkowej Imprezie z Alice Liddell, kiedy dom Alice stanął w płomieniach. Występuje on w American McGee's Alice i Alice: Madness Returns.

Biografia Edytuj

American McGee's Alice Edytuj

Może zrobić niewiele, ale opłakując swoje położenie, oferuje Alice jakieś nędzne informacje na temat w jaki sposób może w stanie zmierzyć się z Szalonym Kapelusznikiem. Marcowy Zając pokazuje, że Szalony Kapelusznik rozwinął głębokie poczucie punktualności (podobnie jak Biały Królik) i że z pewnością nie spóźni się, aby sprawdzić jego eksperymenty o godzinie szóstej.

Alice: Madness Returns Edytuj

Zając nabiera bardziej antagonistyczną rolę w Alice: Madness Returns. On i Popielica przejęli kontrolę nad domem Szalonego Kapelusznika i użyli go do budowy Infernal Train. W porównaniu do Popielicy, Marcowy Zając jest bardziej elokwentny i wyrafinowany, rozmawiając z silnym szkockim akcentem. Jego łapy zostały zastąpione mechanicznymi nogami (choć jego lewa stopa jest nadal w stanie pierwotnym), ma śruby w uszach, żelazną tabliczkę na głowie, a jego lewe ramię jest mechaniczne z dużym nożem zastępującym jego dłoń.

Kontroluje swoją część fabryki, wykorzystując także Dodo i nogi Kapelusznika w systemie podobnym do koła chomika. Kiedy Alice przybywa, Zając próbuje ją zabić za pomocą różnych maszyn używanych do zgniatania i kruszenia, ale Alice przedostaje się i udaje jej się uwolnić Dodo. Marcowy Zając ucieka do swojego pokoju, pozwalając Alice uwolnić nogi Kapelusznika.

Po złożeniu Kapelusznika, Zając i Popielica pojawiają się w ogromnym mechanizmie do walki z Alice, ale mechanizm jest zniszczony niemal natychmiast przez Kapelusznika, zabijając oboje z nich tuż przed zawaleniem Hatter's Domain.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki