FANDOM

Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

Oriental Scroll.png

Gigantyczna Edytuj

Gigantic Alice.png

Gigantyczna Alice jest nową formą rozgrywki wprowadzoną w Alice: Madness Returns, która pozwala graczom na kontrolowanie Alice w ogromnym rozmiarze.

Po zjedzeniu ciastka, Alice może uruchomić pełny frontalny atak na Queensland. Alice automatycznie nosi Classic i może atakować poprzez branie i kopanie.

Off With Her Head Edytuj

Off With Her Head (pl. Skrócić O Głowę) jest mini grą wprowadzoną w Alice: Madness Returns. Jest ona dostępna tylko w Dollhouse. Gracz musi kierować głową lalki tak, aby nie spadła, kręcić się po tunelu oraz pokonywać różne przeszkody jak na przykład klify i armaty.

Oriental Scrolls Edytuj

Oriental Scrolls są namalowanym światem i jedną z mini gier w Alice: Madness Returns. Alice wchodzi do tego świata poprzez obraz. W tle słychać Pana Gąsienicę opowiadającego o przeszłości Alice. Alice musi uważać na posągi plujące kulami ognia i osy, może zbierać brzoskwinie, za które dostaje się jednego zęba.

Zjeżdżalnia Edytuj

Zjeżdżalnia jest rodzajem mini-gry w Alice: Madness Returns. Znajdują się na niej łamliwe elementy, które zawierają zęby, oraz tlące się stosy lawy, które powodują u Alice uszkodzenia.

Rodzaje zjeżdzalni Edytuj

  • Vale of Tears – Zjeżdżalnia podobna do tablicy.
  • Tundraful – Zjeżdzalnia z czystego lodu.
  • Deluded Depths – Zjeżdzalnia z rybich łusek.
  • Oriental Grove – Porcelanowa zjeżdzalnia z wizerunkami żurawi.
  • Queensland – kamienna zjeżdżalnia, później język po wejściu do ciemności Heartness.
  • Dollhouse – szklane panele z paznokciami pod spodem, metalową ramą, panel jest lekko pęknięty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki