FANDOM

Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

Mock Turtle in AMR.png

Mock Turtle (pl. Fałszywy Żółw) – bardzo płaczliwa postać. Jego skorupa została zabrana przez księżną. Gdy Alice pierwszy raz go spotyka odkryła, że pracuję dla Królowej Kier. Jest gotowy pomóc Alice, jednak ona musi najpierw odzyskać jego skorupę od Księżnej. Gdy skorupa powróciła do właściciela, Alice zostaję wynagrodzona jej magią, która pozwala zostać zanurzoną w Vale of Tears bez brania oddechu. Fałszywy Żółw prowadzi również Alice poprzez lasy Krainy Czarów.

Biografia Edytuj

Alice:Madness Returns Edytuj

W Alice: Madness Returns Fałszywy Żółw powraca jako kapitan statku wewnątrz butelki, nazywającego się HMS Gryfon, zbudowanego ku pamięci jego przyjaciela. Mimo drastycznego wyglądu, jest jeszcze bardziej płochliwy i jeszcze częściej płacze. Był kiedyś inżynierem pociągu na linii Looking Glass, ale został zwolniony z pracy po tym jak Marcowy Zając i Popielica zarekwirowali fabrykę Szalonego Kapelusznika.

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieją figury z Fałszywym Żółwiem widziane w kilku miejscach w grze, np. w Vale of Tears i Londynie.
  • Wygląd Fałszywego Żółwia w Alice: Madness Returns jest zainspirowany obrazem Ken'a Wong'a zatytułowanego "Historia Fałszywego Żółwia" (ang."The Mock Turtle's Story").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki