FANDOM

MusicFish.png

Music Fish (pl. Muzyczna Ryba) — duża oceaniczna kreatura, przypominająca rybę z szklanym tułowiem w kształcie butelki. Była talentem muzycznym Stolarza w jego przedstawieniu - Totentanz.

Biografia Edytuj

Alice: Madness Returns Edytuj

Drums.png

Muzyczna ryba była talentem muzycznym dla przedstawienia Stolarza, jednak oczywiste było, że nie ma ona talentu wokalnego. Alicja pomagała mu uwolnić jego instrumenty od Ruinów, aby mogły grać przez rury co pomogło by Rybie słyszeć jego własny występ. Po uwolnieniu instrumentów, Muzyczna ryba prosi Alicję o jeszcze jedną przysługę, mianowicie o nastrojenie "perfekcyjnej" melodii. Muzyczna ryba po podziękowaniu za pomoc prosi o obudzenie Oyster Starlets na występ.

Muzyczna ryba była później widziana w lobby Deluded Depths razem z Octopusem zaraz przed rozpoczęciem przedstawienia. Jednak podczas głównego przedstawienia, ryba nie jest ani widziana ani słyszana.

Wygląd Edytuj

Wygląd muzycznej ryby.png

Tułowiem muzycznej ryby jest szklana butelka, posiada niebieskie płetwy po bokach oraz ogon z tyłu. Jej żółte, rybie oczy umieszczone są nad szyjka butelki, która prawdopodobnie pełni rolę jamy ustnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki