FANDOM

Oyster Starlet.png

Oyster Starlets są kreaturami pojawiającymi się w grze Alice: Madness Returns, które Alicja spotyka w Deluded Depths. Alicja miała za zadanie obudzić je przez rozpoczęciem przedstawienia Stolarza, Totentanz, jednak w trakcie jego zostały zjedzone przez Walrusa.

BiografiaEdytuj

W wierszu Oystery były ofiarami oszustwa Walrusa oraz Stolarza. Obiecali im rozmowy o fantastycznych rzeczach, kiedy tak na prawdę Oystery były tylko jedzeniem.

Alice: Madness ReturnsEdytuj

Budząca się oyster.png
Oystery można zauważyć podczas przygotowań do przedstawienia Stolarza. Alicja pomaga Muzycznej rybie z jej instrumentem, a ta następnie daje jej zadanie polegające na obudzeniu Oysterów. Kiedy Alice kończy swoje zadanie, odnajduje główną gwiazdę potrzebującą pomocy z plakatem przedstawienia kilka minut przed rozpoczęciem występu. Po skompletowaniu plakatu Alicja udaje się do teatru aby obejrzeć przedstawienie.

WyglądEdytuj

Wygląd Oyster Starlet.png

Oystery mają mięsne ciała w ostrydze. Ich włosy są pokręcone oraz ozdobione kokardką na czubku głowy. Na ich twarzy widnieją dwa małe, białe oczka z długimi rzęsami, oraz małe, najprawdopodobniej pomalowane usta. Posiadają także podwiązkę na lewej nodze.

Zwykłe Oystery posiadaja rude włosy, a główna gwiazda - blond.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki