FANDOM

AliceCards.jpg
Playing Cards (pl. Karty) — druga broń, którą Alice znajduje w Village of the Doomed w grze American McGee's Alice. Strzał podstawowy sprawia, że z talii kart wyjeżdżają pojedyńczo ostre karty raniąc wrogów. Strzał alternatywny pozwala na wyrzucenie kilku kart w stronę wroga jednocześnie dotkliwie go raniąc.

HistoriaEdytuj

American McGee's AliceEdytuj

Alicja spotkała Mayor Elder w Village of the Doomed i została wysłana przez kopalnię kart. W pośpiechu prawie śmiertelnie spadła, jednak udało się jej dotrzeć do Pandemonium. Przed dotarciem do obszaru strzeżonego przez strażników udało jej się zabrać Karty. Dzięki nim dużo łatwiejsze stało się pokonywanie wrogów latających.

UżywanieEdytuj

Każdy atak trochę odsącza wolę Alicji, Karty mają także limitowaną moc wykrywającą przez co trafienie szybko przemieszczającego się wroga i wroga z dystansu staję się trudne.

Karty mają jedynie dwa ataki:

  • Podstawowy - Alicja szybko strzela Kartą kiedy inna automatycznie namierzyła cel.
  • Drugorzędny - Alicja posiada "rozrywający" atak w którym rzuca kilka Kart w rozproszonym wzorze, które trafiają w pojedynczego wroga.

WyglądEdytuj

Playing Cards wyglądają jak zwyczajne karty do gry. Są w kolorach czarnym oraz bordowym i posiadają "A" symbolizujące Alice.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki