FANDOM

Zasługuję na rozważenia, czyż nie? Kto jej znalazł nowe ubrania? Kto ma jej miejsce w Bumby`m? Gdzie ona będzie beze mnie? Na ulicy, sprzedając swój tyłek!
Pris Witless.png

Pris Witless była jedną z dozorców Alice Liddell, podczas gdy ona była w Rutledge Asylum. Pewnego dnia usłyszała Alice, która niesłusznie obwinia się za śmierć swojej rodziny. One następnie zawarły umowę, że jeśli Alice zapłaci jej niewielkie kwoty pieniężne (lub da butelki z napojami alkoholowymi), nie wyda jej przed policją. Pris ma podobny wygląd do Szalonego Kapelusznika, ze względu na jej wyjątkowo duży nos i garbatą postawę.

Tuż przed powrotem Alice do Krainy Czarów Pris składa jej wizytę. Alice ma halucynacje biorąc Pris za Jabberwock. Jej los jest obecnie nieznany.

Charakter Edytuj

Pris wydaje się być miła i pomocna dla Alice. Według niej Alice skończyła by na ulicy jako prostytutka, gdyby nie znaleziono dla niej miejsca. W rzeczywistości to chciwa, manipulacyjna, egoistyczna kobieta z problemami alkoholowymi.

Kocha gołębie i ma duży kurnik z nimi na dachu. Ma skłonność do picia i uważa, że jest w stanie opróżnić butelkę w ciągu kilku minut.

Jest również spragniona krwi żałując, że nie urodziła się w czasach, kiedy egzekucje takie jak ścięcie nadal są legalne. Pris wydaje się nie mieć pozytywnej opinii wśród innych dorosłych w życiu Alicji.

Gardzi Radcliffe i wydaje się również trzymać urazę wobec Nan Sharpe, do której ona odnosi się słowami "zarozumiała dziwka". Niechęć jest wzajemna i Nan odnosi się do Pris jako "pijak". Ulubionym napojem Pris jest "Niebieska ruina".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki