FANDOM

Radula Room

Radula Room.

Radula Rooms (pl. Pokoje Raduli) są ukrytymi "krainami", które pojawiają się w Alice: Madness Returns. Do tych pomieszczeń prowadzą drzwi, które przypominają duże, zielone muszle ślimaków.

W środku czekają na Alice Liddell różne wyzwania (np. odgadywanie zagadek zadawanych przez Kota, wytrzymanie na polu bitwy przez określony czas, pokonanie wszystkich przeciwników). Ukończenie pozytywnie wyzwania skutkuje zwykle dostaniem puszki farby. Po uzbieraniu czterech takich puszek zostaje dodana jedna róża do paska życia Alice.

Inside a Radula Room

Kwiz Radula.

Odgadywanie zagadki odbywa się w tej samej lokacji, w której otrzymujemy puszki z farbą. Inne wyzwania przenoszą nas na wielkie koło zębate, na którym stoją filiżanki i talerze. Dookoła koła zębatego siedzą Biały Królik i Szalony Kapelusznik, obserwując zmagania Alicji. Królik przed walką mówi zazwyczaj o tym, że Alicja już spóźniła się na Pociąg.

Istnieją cztery Radula Rooms w rozdziałach 2 do 5, w sumie jest ich szesnaście. Po pomyślnym zakończeniu wyzwania, drzwi prowadzące do Radula Rooms zostaną zamknięte i nie będzie można wejść tam ponownie.