FANDOM

How fine you look when dressed in rage. Your enemies are fortunate your condition is not permanent. And you're lucky too; red eyes suit so few.
Jak świetnie wyglądasz kiedy jesteś przyodziana w gniew. Twoi wrogowie mają szczęście, ponieważ twoja kondycja nie jest stała. A ty także masz szczęście; czerwone oczy pasują tak niewielu

Cheshire Cat do Alice
Rage Box, Wściekłe pudełko
Rage Box.png
Efekt(y) Wzmocniona siła
Gra American McGee's Alice
Rage Box (pl. Wściekłe pudełko) jest odpowiednikiem histerii z Alice: Madness Returns występującym w American McGee's Alice, z którego Alice Liddell może korzystać z pozytywnym skutkami. Będzie rozpylać czerwoną parę, która jest dla niej bolesna, jednak ta para daje jej też okazję dać upust swojej złości z powodu śmierci jej rodziny.

Wygląd Edytuj

Jak się rozpyla na Alice, ona cofnie się w niesamowitym bólu i powoli ogarnie ją wściekłość. Jej skóra stanie się cała czerwona, a jej palce staną się bardziej wydłużone i kościste. Dwa duże demoniczne rogi baranie wyrosną jej z głowy, a jej oczy również przybiorą krwawy kolor. Jej włosy staną się bardziej brudne, a z jej pleców będą wyrastać gałęzie.

Zastosowanie Edytuj

Rage.png

Alice po użyciu Rage Box.

Przez pewien okres czasu Alice może zabić więcej wrogów używając mniej ciosów niż normalnie. Wykorzystuje również nieco mniej punktów Woli, a czasem nie będą w ogóle zużywane. Vorpal Blade jest świetną bronią do użycia wobec słabszych przeciwników w tym czasie. 

Słowa Cheshire Cat Edytuj

  • "Time to raise some havoc! The dogs of war are loose!"
    Czas aby wszcząć trochę spustoszenia! Psy wojny są wolne!

Ciekawostki Edytuj

  • W szkicach koncepcyjnych oryginalny wygląd Alice był bardziej satanistyczny i gotycki, wściekłość może być pozostałością tego.
  • Jest ukryte w poziomie Palm Realm. W zamku znajduje się portret kota z Cheshire. Jeśli Alice biegnie do niego to może odblokować dodatkowe funkcje z portretu. 
  • Pudełko nieco powraca w Alice: Madness Returns w postaci histerii, ze zmianą wyglądu Alice, drastycznie ograniczoną mocą i skrajnym zniszczeniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki