FANDOM

Red Queen i Alice.jpg

Red Queen (pl. Czerwona Królowa) królowa czerwonych szachów. Nie pojawia się w czasie trzeciego powrotu Alice Liddell do Krainy Czarów - możliwym jest, że jej postać została scalona z postacią Queen of Hearts, jako że ta druga często jest nazywa Red Queen.

Biografia Edytuj

Through the Looking-Glass Edytuj

Kiedy Alice zaryzykowała w Ogrodzie Żywych Kwiatów, Red Queen skomentawała, że widziała inną Małą Dziewczynkę, poruszającą się bardzo szybko i bardziej drażliwą od Alice. Czerwona Królowa powiedziała Alice, że kraina Looking-Glass jest szachownicą i jeśli dziewczynka przedostanie się na drugą stronę, zostanie królową.

Kiedy Alice udało się to osiągnąć, Red Queen i White Queen zadały dziewczynce pytanie sprzeczne z logiką i po długiej, pozbawionej sensu debacie, obie zapadły w sen. Alice przybywa na śniadaniowe przyjęcie w imieniu Czerwonej Królowej i kiedy zapanował na nim bałagan, Alice zatrząsnęła Red Queen zmieniając ją "w kocię", odkrywając iż była ona mrocznym potomstwem Diny.

American McGee's Alice Edytuj

Sam White King stwierdził, że czerwone szachy były pod dowodzeniem Królowej, pomimo, że to Red King był tym, który skrócił White Queen i z którym walczyła Alice, popierając fakt że Red Queen może być Queen of Hearts.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki