FANDOM

Roses, Róże
Roses.png
Efekt(y) Regeneruje zdrowie Alicji
Gra Alice: Madness Returns

Roses (pl. Róże) przedmioty do zbierania znajdywane w Alice: Madness Returns, które mają wyświetlać zdrowie Alice. Róże mogą być zbierane, gdy wypadły z wrogów i łamliwych pudełek, takich jak muszle ślimaka lub skrzynie ze skarbami.

Obrażenia Edytuj

W Krainie Czarów Alicja walczy z niezliczonymi wrogami. Kiedy otrzymuje obrażenia w walce, zanik róż waha się od jednej czwartej róży do wielu róż na raz. Jeśli zdrowie Alicji spadnie zbyt nisko (ok. tylko jedna róża z lewej) Histeria staje się dostępna, a Alicja staje się niepokonana przez krótki okres czasu. Róże mogą być zbierane podczas wypadania z wrogów i znalezione w łamliwych przedmiotach, a także Alicja może uzupełnić zdrowie wewnątrz fioletowych Shrinking Violet – kwiatów rozrzuconych po Krainie Czarów.

"Malowanie róż na czerwono" Edytuj

Paint the Rose Red.png

Zdrowie Alicji może być przywrócone przez "Malowanie róż na czerwono", które odbywa się poprzez wypełnienie misji w ukrytych Radula Rooms (pokoje w kształcie muszli ślimaka) wokół Krainy Czarów. Po zakończeniu misji lub po poprawnie udzielonej odpowiedzi, słoik czerwonej farby jest dostarczany i maluje ćwierć róży w menu gry. Gdy wszystkie cztery sekcje są wypełnione, róże są dodawane do życia Alicji.

Sukienki Edytuj

Niektóre sukienki mają wpływ na zdrowie Alicji i jej zdolność do gromadzenia róż.

  • Hattress zapobiega przed utratą róż, a zamiast tego Alicja traci zęby.
  • Classic i Late but Lucky pomaga Alicji stopniowo zregenerować swoje zdrowie.
  • Royal Suit ogranicza bukiet róż Alicji do czterech.
  • Steamdress zwiększa liczbę róż i zębów w łamliwych przedmiotach.
  • Siren podwaja liczbę róż wypadających z wrogów.
  • Cheshire ma negatywny wpływ: po pokonaniu wrogów, nie wypadają z nich róże.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki