FANDOM

Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

Village of the Doomed.png

Village of the Doomed (pl. Wieś Skazanych) – pierwsze miejsce, które odwiedziła Alice podczas swojej trzeciej podróży do Krainy Czarów. Jest to podziemne miasto zamieszkiwane przez górników - Gnomów pochodni w Krainie Czarów.

Historia Edytuj

American McGee's Alice Edytuj

Wieś, wraz z resztą Krainy Czarów, została uszkodzona przez szaleństwo Alice i rządy królowej. Gnomy pochodnie były głównymi mieszkańcami owej wsi, jednak zostali zniewoleni i zmuszeni do pracy w trudnych warunkach, mając przy nogach kule.

Alice usłyszała od pewnego młodego gnoma, że osobą, która będzie w stanie pomóc Alice będzie Burmistrz Starszy, stary gnom, który wcześniej prowadził miasto. Pomógł Alice znaleźć Twierdza drzwi.

Wygląd wioski Edytuj

Wioska  jest podziemną cywilizacją, której większość opiera się na górnictwie. Jest tylko jeden niestrzeżony zjazd, który prowadzi do dziury królika Alice. Obszar jest spleciony ze skał i wody, miasto unosi się na drewnianych palach. Domy są w kolorze błękitu, czerwieni, żółci oraz zieleni. Są skręcone jak grzyby, niektóre wyglądają na uszkodzone lub zniszczone przez macki królowej.

Okolica pełna jest małych sklepów, domów i stacji; niektóre z nich zostały zrujnowane. Obszar w przeszłości miał piękne błękitne wody przepływającej przez niego, jednak teraz jest trująca i kwaśna - Alice otrzymuje obrażenia od niej. Wioska jest również pełna Strażników kart w każdym zakątku próbujących polować na Alice.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki