FANDOM

Clockwork Bomb icon.png Strona w budowie

Ta strona jest w budowie. Jeśli możesz, przyczyń się do jej rozbudowy.

Memory.png

Wspomnienia (ang. Memories) należy kolekcjonować. Znajdujemy je w całej grze Alice: Madness Returns. W sumie jest ich 94. Podczas gry pojawiają się jako unoszące się w powietrzu "kryształy" , które mają różny kształt od którego zależy do kogo należy dana pamięć. Aby ujrzeć wspomnienia samej Alicji, należy przejść przez płonące drzwi od jej domu.

Kiedy Alicja zbiera pamięć, usłyszy osobę, która rozmawiała z nią kiedy była mała. Niektóre wspomnienia mogą być pomocne do obecnej sytuacji np: przed odkryciem umiejętności skakania, Alicja zbiera wspomnienie z Lizzie, która pochwala jej umiejętności skakania. Inne wspomnienia odgrywają ważną rolę w poznawaniu fabuły. Zbieranie wspomnień pomaga Alicji w odzyskaniu pamięci. Jednak niektóre z tych wspomnień, zwłaszcza w Queensland, są w większości wspomnieniami mówiącymi jak Alicja była bliska do kompletnego szaleństwa.

W wielu przypadkach Alice by zebrać wspomnienie musi przejść po platformach, które widać tylko przy użyciu Shrink Sense chyba, że nosi na sobie Catepillar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki